Suvremeno tržište pomalo je preplavljeno različitim proizvodima i zasićeno digitalnim kreatorima koji neprekidno moraju stvarati svjež sadržaj kako bi doprli do ciljane publike. Ta se utrka ponekad čini uzaludnom jer trendovi se mijenjaju na dnevnoj bazi, a ono što je do jučer bio najgledaniji sadržaj ili najprodavaniji proizvod danas je već možda potpuno zastarjelo. Zvuči okrutno, no takva su pravila igre i možemo im se samo prilagoditi. Srećom, razvojem umjetne inteligencije došli smo do toga da se kvalitetan sadržaj može generirati u samo nekoliko klikova, a s obzirom na količinu i raznolikost alata, mogućnosti su zbilja neograničene.
Velike tvrtke raspolažu ogromnim sredstvima koja ulažu u milijunske reklamne kampanje u kojima često možemo vidjeti razna poznata lica pa bi se moglo pomisliti da je umjetna inteligencija rezervirana samo za one tvrtke s manjim budžetom. No, čak se i brandovi poput planetarno poznate Coca-Cole koriste AI-em kako bi se približili svojim kupcima. Kreativni umovi koji stoje iza slavnog branda dosjetili su se savršenog načina da ostvare interakciju s ljubiteljima tog bezalkoholnog pića. Njihova kampanja pod nazivom Create Real Magic (Stvorite pravu čaroliju) nastala je u suradnji s tvrtkama Bain & Company i OpenAI-em, a zamišljena je tako da korisnici stvaraju jedinstvene umjetničke prikaze pomoću umjetne inteligencije i vlastite mašte.
Čini se da se tvrtke, ali i obični korisnici, sve više opuštaju kada je AI u pitanju i da shvaćaju da su to alati od kojih mogu imati brojne koristi. Rezultati ankete Forbes Advisora pokazuju da se tvrtke sve više okreću umjetnoj inteligenciji kako bi poboljšali svoje poslovanje, od toga je najraširenija primjena u korisničkoj podršci (46 %). Osim toga, iznenađuje podatak da se čak 35 % uporabe AI u poslovanju odnosi na stvaranje sadržaja. Iz toga je jasno ono u što smo se već imali priliku uvjeriti – da umjetna inteligencija i kreativa idu ruku pod ruku.
Izgleda da velike tvrtke na svjetskom tržištu uvelike koriste umjetnu inteligenciju kako bi poboljšale ili proširile svoje poslovanje, a korisnici to spremno prihvaćaju. Tako je i SPAR Slovenija d.o.o. u sklopu najnovije kampanje lansirao reklamni spot kreiran uz pomoć umjetne inteligencije. To je prvi u nizu reklama koje će trgovac lansirati u narednom razdoblju, a koje su u potpunosti kreirane uz pomoć umjetne inteligencije.
Podsjećamo, i sami smo imali priliku testirati alate umjetne inteligencije kada smo vam predstavili AI alate za kreiranje atraktivnih promo-materijala. Osim za marketinške svrhe, idealni su i za stvaranje modnih editorijala, dizajn interijera, vizuala za društvene mreže, filmskih plakata i slično.
Digitalna generacija mladih koja postaje glavni konzument različitih proizvoda i usluga spremno prihvaća sve novotarije koje donose AI alati, a oni koji zakasne u usvajanju ovih tehnologija riskiraju zaostajanje za konkurencijom i gubitak tržišnog udjela. Ako ste i sami dio rastućeg tržišta, a ne koristite AI pitanje je samo – što čekate?