Moda bez granica: Kako virtualni influencer može postati lice poznatih modnih brendova

Moda bez granica: Kako virtualni influencer može postati lice poznatih modnih brendova
Razvojem digitalnog marketinga u posljednje je vrijeme došlo do porasta broja virtualnih influencera. Radi se o digitalnim osobama koje ne postoje u stvarnom, fizičkom, svijetu, ali se ponašaju baš poput pravih influencera pa tako objavljuju svoje fotografije, storyje, komuniciraju s pratiteljima i ostvaruju suradnje s brandovima.

Ono što je prednost virtualnih influencera u odnosu na stvarne je to što takve osobe nemaju nikakvih ograničenja kada je u pitanju jezik kojim se služe ili mjesto na kojem se nalaze. Također, nikada ne stare, a sposobni su mijenjati svoj izgled pomoću samo nekoliko klikova pa su pravi kameleoni modne i kozmetičke industrije.

No, zasigurno se pitate kako digitalna osoba može isprobati odjeću koja je stvarna? Odgovor leži u razvoju AI alata koji omogućavaju upravo to – virtualno isprobavanje odjeće modnih brandova, bez obzira na to radi li se o stvarnom modelu, primjerice nekoj slavnoj osobi, ili virtualnim influencerima.

Među takvim alatima ističe se IDM-VTON (Virtual Try-on) koji se može isprobati na stranici Huggingface. Samo sučelje alata poprilično je jednostavno, a osim odjeće, vašem modelu možete mijenjati i bradu te kosu. Kako biste virtualno isprobali odjeću, potrebno je u prvo polje dodati fotografiju modela, u ovom konkretnom primjeru radi se o virtualnoj influencerici. U sljedeće polje može se dodati fotografija komada odjeće kojeg želite isprobati na modelu, a ispod same fotografije možete pomoću ključnih riječi opisati fotografiju (npr. White T-shirt). Posljednji je korak kliknuti na opciju Try-on (Isprobaj) i pričekati nekoliko sekundi. U posljednjem polju dobit ćete generiranu fotografiju vašeg modela u odjeći koju ste odabrali. 

Ono što je sjajno kod ovog AI alata je brzina kojom se stvaraju fotografije. Za to vam ne trebaju nikakve posebne specifikacije, dovoljna je grafička kartica s 8 GB memorije i prosječna brzina interneta. Fotografije se stvaraju doslovno jednim klikom pa je osnovno poznavanje engleskog jezika sasvim dovoljno – nema potrebe za pisanjem opsežnih uputa. 

Mogućnosti rada s ovim alatom su beskonačne. Možete isprobati odjeću koju planirate kupiti, provjeriti kako biste izgledali u odijelu vašeg najdražeg superheroja ili se naprosto igrati s modnim izričajem – jer moda je upravo to – igra u kojoj granice ne postoje, naročito danas kada su AI alati poput ovoga udaljeni samo nekoliko klikova. 

Osim za osobne svrhe IDM-VTON (Virtual Try-on) mogu koristiti i brandovi koji mogu iskoristiti rastuću popularnost virtualnih influencera i prezentirati svoju odjeću pomoću njih. Obično takvi influenceri imaju bazu vjernih pratitelja koji konzumiraju njihov sadržaj. S obzirom na to da ne postoje nikakva fizička ograničenja, modni brandovi u suradnji s AI influencerima mogu stvarati inovativne kampanje koje donose veću angažiranost pratitelja. 

Slični AI alati niču gotovo svakodnevno, kao i virtualni influenceri iza kojih se kriju iskusni marketinški stručnjaci, pa ostaje za vidjeti što nam se sve sprema u svijetu marketinga, mode i AI-a.

PHOTO: MIDJOURNEY