Spoj tradicije i inovacije: Kako AI može pomoći malim obrtnicima

Spoj tradicije i inovacije: Kako AI može pomoći malim obrtnicima
U modernom svijetu u kojem se tehnologija razvija nevjerojatnom brzinom, ponekad je potrebno podsjetiti se istinskih vrijednosti i tradicije na kojoj je sve utemeljeno. Blagdani su savršeno vrijeme za to jer se među mnoštvom proizvoda koji se nude kao poklon pod bor ističu upravo oni koji su spoj i jednog i drugog, inovacije i tradicije. Ove godine taj je spoj savršeno utjelovila tvrtka Škrinjica, koristeći umjetnu inteligenciju za stvaranje vizuala kako bi predstavili ručno izrađene lutke iz kolekcije Nines d'Onil.

U svijetu prepunom masovne proizvodnje i standardizacije lutke iz kolekcije Nines d’Onil predstavljaju pravo osvježenje – spoj tradicije, ručnog rada i autentičnosti. Svaka lutka rezultat je pažljivog zanatskog umijeća, oblikovanog desetljećima predanog rada u malom španjolskom gradu Onilu, središtu industrije izrade lutaka još od 19. stoljeća. Lutke su izrađene od vinila koji je nježan prema dječjim rukama, a svaka od njih odjevena je u prekrasno šivane odjevne kombinacije. 

Ono što te lutke čini posebnim je to što nijedna od njih nije ista, a svaka lutka dolazi s posebnom oznakom koja je simbol tradicije, autentičnosti i ekskluzivnosti. Također, detalji poput mirisa vanilije čine te igračke još posebnijim. Važno je naglasiti da taj prepoznatljiv, suptilan miris nije tu samo radi estetike – poznato je da miris vanilije ima umirujuća svojstva, stvarajući osjećaj sigurnosti i topline. Djeca kroz igru s tim lutkama ne razvijaju samo maštu, već i osjetilo njuha, povezujući miris s radosnim trenucima i pričama koje stvaraju.

Kreativci iz Škrinjice uspjeli su približiti te ručno rađene lutke baš svima i to sjajnom božićnom kampanjom „Božićni prijatelji“ koja vještom uporabom AI-a budi maštu i stvara savršen blagdanski ugođaj. Već smo se uvjerili u to koliko su generativni AI alati poput Midjourneyja sjajni partneri u kreiranju vizuala, a ta je kolekcija to podigla na višu razinu, prenoseći kupcima toplinu i čaroliju Božića. 

Upravo je to dokaz da je umjetna inteligencija izvrstan partner malim obrtnicima čiji se budžeti ne mogu mjeriti s onima velikih korporacija. Uporabom generativnih AI alata možete značajno uštedjeti na svim koracima stvaranja marketinških kampanja – od postavljanja scenografije, fotografiranja te obrade vizuala. Tako su vizuali visoke kvalitete, personalizirani sadržaji i kreativne ideje sada su dostupni svima, čineći promociju ručnog rada prilagođenom suvremenim potrebama tržišta.

Sigurni smo da u svom okruženju znate za brojne male kreativce čijim se rukotvorinama i umijeću divite, ali koji se teško probijaju na tržište zbog ograničenog budžeta ili vremena. Stvaranje rukotvorina proces je koji traje – od same ideje do finalnih koraka u izradi pa sve do promocije i komunikacije s kupcima. Upotreba umjetne inteligencije za skraćivanje i olakšavanje samo jedne od tih točaka omogućuje malim obrtnicima brže i lakše kreiranje proizvoda te njihove kampanje podiže na višu razinu. Kombinacija bogate zanatske tradicije i kreativnih mogućnosti umjetne inteligencije stvara novu vrstu priče – onu koja spaja prošlost i budućnost.

PHOTO: ŠKRINJICA