Kako uspješno organizirati radni dan uz pomoć AI alata

Kako uspješno organizirati radni dan uz pomoć AI alata
Pokrenuli ste vlastiti posao, riješili najteže administrativne prepreke i počeli raditi, ali često Vam se dogodi da Vam dan prekratko traje, a obveze se samo gomilaju? Prema rezultatima istraživanja prosječan poduzetnik provede čak 36 % vremena obavljajući sitne, administrativne zadatke poput odgovaranja na e-poštu, zakazivanja sastanaka i vođenja evidencija. Dobra je vijest da se svi ti zadaci mogu automatizirati, a uz uporabu umjetne inteligencije možete organizirati svoj radni dan tako da ga maksimalno iskoristite.

Da biste iskoristili pun potencijal AI alata, potrebno je prepoznati što Vam je najpotrebnije u poslu, tj. koje bi zadatke trebali automatizirati kako biste oslobodili vrijeme za strateške aktivnosti i povećali produktivnost. Primjerice, zadaci poput unosa podataka, zakazivanja sastanaka, upravljanja e-poštom ili praćenja vremena mogu biti učinkovito automatizirani korištenjem odgovarajućih AI alata. Identificiranjem ovih područja možete odabrati alate koji će najbolje zadovoljiti vaše poslovne potrebe, a mi Vam donosimo pregled najčešćih.

Ako ste u danu često preplavljeni popisom aktivnosti koje biste trebali obaviti, trebaju Vam neki od alata za upravljanje zadacima. Todoist, Microsoft To-Do i ClickUp mogu se upotrijebiti za organiziranje zadataka na temelju rokova, važnosti i Vaših radnih navika. Na primjer, Todoistov Smart Schedule analizira vaše prethodne obrasce rada i predlaže optimalne datume za izvršenje zadataka, pomažući Vam da bolje rasporedite obveze i prekinete odgađati pojedine obveze.

Ako Vaš posao podrazumijeva održavanje sastanaka sa suradnicima ili klijentima, koristit će Vam neki od AI asistenata za zakazivanje istih. Pa tako aplikacije poput Clare i Google kalendara mogu automatski dogovarati sastanke, slati pozivnice i pronalaziti najbolje termine za sve sudionike.

Kako biste točno prepoznali zadatke na kojima gubite najviše vremena, možete se poslužiti alatima poput RescueTimea, Clockifya i Toggl Tracka. Ti alati omogućuju detaljno praćenje Vaših aktivnosti i pružaju uvide u radne obrasce, što vam pomaže prepoznati gdje možete poboljšati podruktivnost.​ Primjerice, RescueTime automatski prati vrijeme provedeno na različitim aplikacijama i web-stranicama, pružajući detaljne izvještaje o Vašim aktivnostima. Omogućuje postavljanje ciljeva i upozorenja za poboljšanje fokusa te blokiranje ometajućih web-stranica tijekom unaprijed određenih razdoblja posvećenih dubokom fokusu.

Trenutačno je tržište preplavljeno brojnim AI alatima pomoću kojih možete optimizirati vlastito poslovanje i bolje organizirati radni dan. Kao i uvijek, dobro se informirajte jesu li alati koje odaberete sigurni za korištenje, lako dostupni i zahtijevaju li mnogo vremena kako biste ovladali njima. Istraživanje i testiranje različitih AI alata prije implementacije može Vam pomoći u odabiru onih koji najbolje odgovaraju Vašim poslovnim potrebama i strategiji. Tako ćete osigurati da tehnologija doprinosi vašem poslovnom uspjehu, a ne stvara dodatne izazove.

Pravilno odabrani i implementirani AI alati mogu biti sjajni saveznici na Vašem poslovnom putu. Prepreke i izazovi dio su poslovanja, ali uz suvremenu tehnologiju nema potrebe gubiti vrijeme na zadatke koje možete prepustiti brojnim alatima koji su Vam na raspolaganju, i to najčešće besplatno ili uz minimalnu godišnju naknadu.

PHOTO: PEXELS